tiistai 24. helmikuuta 2009

Tylsää...

Elämä on joskus tylsää. Nyt on. Herään aamulla normaalisti seitsemän aikoihin. Koska osaan olla helvetin nopea, niin olen kahdessakymmenessä minuutissa ulostautunut ja kävelen kohti bussipysäkkiä. Sitten olen täällä näin tylsäilemässä koko päivän, yrittäen välillä hieman oppiakin jotain. Kotona olen taas sitten vasta joskus puolikuuden aikaan, jonka jälkeen ei paljoa jaksa mitään tehdäkään.

Olen näin arkena kroonisesti väsynyt. En vain kykene menemään nukkumaan ennen kahta. Sitten vielä kun heräilen öisin epämääräisiin ääniin, niin yöunieni määrä putoaa helposti alle viiden tunnin. Namia. Sitten minä muutun zombiksi ja olen tylsä. No, kesää odotellessa. Suunnittelen paljon tarinoita. Minulla on valtava kasia ideioita, joista voisin kirjoittaa mutta en vain saa aikaiseksi niiden toteutusta. Päivien myötä ne hioutuvat entisestään, mutta näkyvää jälkeä kun ei ryhtymättä synny. Ideani ovat kyllä ehkä kauhean huonojakin, mutta ei se mitään. Ne ovat minun ideoita, eikä minua kiinnosta jos muut niitä arvostelevat.

Suunnittelen myös tänne monenmoisia juttuja, jotka saatan ehkä joskus jopa toteuttaakin. Minä vain satun olemaan hirveän aikaansaamaton ihminen, joten tännekään en turhan usein jaksa kirjoittaa. Nyt ei soi musiikki, koska olen yleisillä koneilla. Itku.

Ei kommentteja: